Jak pozyskać klienta za pośrednictwem portalu LinkedIn?

Jak pozyskać klienta za pośrednictwem portalu LinkedIn?

Skuteczne generowanie leadów B2B na LinkedIn jest możliwe tylko dzięki tworzeniu prawdziwych relacji z wymarzonymi klientami. Jednak tworzenie tych prawdziwych relacji może wymagać dużo pracy, jeśli nie masz odpowiednich strategii. Twoi potencjalni klienci każdego dnia otrzymują dziesiątki wiadomości spamowych, a jeśli nie wiesz jak wyróżnić się z tłumu natychmiast uznają, że Twoje wiadomości również są spamem. W dzisiejszym artykule powiemy Ci dlaczego LinkedIn jest najlepszym źródłem generowania wysokiej jakości potencjalnych klientów B2B dla Twojej zdalnej agencji. Przedstawimy również dokładne kroki, które musisz wykonać, aby zdobyć wymarzonych klientów z pomocą serwisu LinkedIn.

Dlaczego warto korzystać z LinkedIn do pozyskiwania potencjalnych klientów B2B?

LinkedIn jest potężnym narzędziem do marketingu B2B. Specjaliści z branży marketingowej twierdzą, że LinkedIn jest o 277% skuteczniejszy w generowaniu leadów niż Facebook czy Twitter! Dzięki ponad 500 milionom użytkowników LinkedIn ma potencjał, aby nawiązać relacje w każdej możliwej branży.

Co zrobić aby pozyskać klienta B2B z pomocą serwisu LinkedIn?

Krok 1. Zoptymalizuj swój profil LinkedIn

Zanim zaczniesz łączyć się ze swoimi wymarzonymi klientami na LinkedIn, musisz ułatwić im znalezienie Cię, optymalizując swój profil. Podejdź do swojego profilu z perspektywy klienta. Wszystko, co piszesz, od nagłówka po sekcję doświadczenie i umiejętności, powinno pokazać Twoim wymarzonym klientom, dlaczego świetnie do nich pasujesz.

Krok 2. Użyj ukierunkowanych zapytań wyszukiwania, aby znaleźć idealne perspektywy

Zaawansowane funkcje wyszukiwania LinkedIn są kluczem do znalezienia idealnych potencjalnych klientów wśród 500 milionów członków.

Krok 3. Zaoferuj pomoc

Teraz, gdy masz już przefiltrowane wyszukiwanie i zoptymalizowany profil, nadszedł czas, aby nawiązać kontakt z potencjalnymi klientami. Ale nie wysyłaj tylko pustych próśb o połączenie i miej nadzieję, że ludzie się zgodzą! LinkedIn bardzo się rozwinął na przestrzeni lat. Jeśli naprawdę chcesz rozwijać swoją sieć LinkedIn, musisz wyjaśnić, dlaczego chcesz się połączyć, i dać potencjalnym klientom dobry powód, by powiedzieć tak. Ogólnie rzecz biorąc, im więcej masz połączeń na LinkedIn, tym lepiej.

Krok 4. Skontaktuj się ze swoimi wymarzonymi klientami – przez telefon!

Nigdy nie sprzedawaj na LinkedIn. Zamiast tego skoncentruj się na rozwijaniu prawdziwych relacji i zapewnianiu zasobów, które są naprawdę korzystne dla Twoich wymarzonych klientów, zarówno poprzez aktualizacje statusu, jak i prywatne wiadomości. Jeśli nie wiesz jak się do tego zabrać, sprawdź na czym polega umawianie spotkań biznesowych na interimsales.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Powrót do góry